• Santai Santai er en interiør/trend-bedrift. Griff står bak logo og markedsføring-

    Santai.no

  • Bruk stemmeretten Griff lagde "bruk din stemme"-film på oppdrag fra LO Østfold til valget 2013.

    Stem 2013

  • Reprofilering Griff skapte ny profil og brukervennlige websider for Norges eldste familiefestival

    Glommafestivalen

  • Your DNA today? Idé og konsept for DNAs butikker gjennom et helt år. Synliggjort i all markedsføring og i butikk.

  • Gullmeglern Gjennom et nært samarbeid har vi fått bidra til fantastiske kampanjer og prospekter for Stavlund AS.

  • Identitet og verdier En lokaltilpasset bankfilial ble designet av Griff i et nært samarbeid med Sparebank 1.

  • Relax! Soo Santai lager 100% vanntette bean bags, perfekte for norske forhold. Vi fikk æren å introdusere merket til det norske markedet.
    Soo Santai

  • Munch i Fredrikstad Stolt Fredrikstadhistorie ble godt formidlet via flott brosjyremateriell.

  • Med hjerte for Fredrikstad Vår lokale stolthet FFK har fått vår bistand med design, kampanjer og radioreklame.

    Hjertene i Fredrikstad - radiokampanje

  • Rekrutteringskampanje Norges seilforbund og Havfonn bistår landets seilforeninger med hjelp til rekruttering av unge seilere. Vi har laget kampanjemateriellet.
    Brosjyre

  • Produktkatalog I nært samarbeide med Simo har Griff laget produktkatalogene til det vi mener er de beste barnevognene.
    Produktkatalog

  • Redesign Griff fikk jobben med å redesigne Simos webside og grafiske uttrykk. Deres siste kataloger har vært tilgjengelig på web og app.
    Simo

  • Fredrikstad Sentrum Gjennom et effektivt kampanjemagasin samler vi næringslivet i sentrum, og kommuniserer deres nyheter og tilbud fire ganger i året.
    Alle magasinene

  • Facebook-kampanje På kun én måned økte vi antall følgere på facebook med over 5000, og besøket på  nettsidene ble firedoblet.
    Pioner på Facebook

  • Internasjonal scenekunst Norwegian Theatre Academy presenterer sine avgangsstudenters prosjekter for hele verden via avgangskatalogen.
    Brosjyre

  • Designmøbler og interiør Grandomino fører designmøbler fra ledende produsenter, og Griff designet en nettbutikk som gjenspeiler kvalitet og eksklusivitet.
    Gran Domino

  • Barn og medier En stor undersøkelse om barns vaner på nett.
    Tunge tall og statestikk ble gjort tilgjengelig på en delikat måte.
    Trygg Bruk

  • Tekstilspesialisten Oreblu, Marlies Dekkers, Muchachomalo? Det er Syversen det . Griff står bak logo, profil og nettside.
    Syversen

  • Populær litteraturfestival I Gamlebyen syder det av kultur- og litteraturelskere! Vi har utformet profil og kommunikasjonsmateriell.

  • Livet på nett Trygg bruk og Insafe ville fokusere på barn og unges nettbruk. Vi leverte konsept, filmer og kampanje.
    Trygg bruk

  • Klassisk i Østfold I samarbeid med markedsansvarlige i DNBE lagde vi over flere år markedsmateriell som trakk tusenvis av østfoldinger til konsert.

  • Venner på veien Økt bruk av sykkel fordrer et godt samspill i trafikken. Griff leverte illustrasjoner og brosjyrer for Fredrikstad Sykkelforum.

  • Kjøp bolig på nett Velger du en megler som vinner i konkurranse med andre, vinner du også. Griff står bak.
    Stavlund

  • Kundekontakt Nye og gamle relasjoner pleies via informative websider og jevnlige nyhetsbrev.

    Plexx

  • Reprofilering Fra Autotuning til Porsche Center i Son. 
    Lidenskapelig forhold til sportsbiler var til god hjelp når brosjyrer og invitasjoner skulle utformes.

  • Klassisk på Festningen I vakre rammer på Akershus festning arrangeres festivalen "Festningen" hvert år, med både rock, pop, og klassisk på programmet. Griff sto bak den klassiske delen.

  • IKON-rapport Interreg-prosjektet IKON ble  presentert med brosjyremateriell utformet av Griff.

  • Sustainable innovation Forskningsinstutisjonen STØ ble til Østfoldforskning og fikk ny visuell profil og hjemmeside levert av Griff.
    Østfoldforskning

  • Reprofilering Institutt for journalistikk fikk ny visuell drakt, websider og kurskataloger. Griff sto bak.

    IJ

  • Supersolisten Marius Hesby vant Forsvaret musikks soliststipend. Griff fikk æren å profilere han.

  • Butikkene ER kjeden Stadions butikk og kjedefilosofi presenteres via brosjyrer og årsmeldinger.

  • Live your Brand Som et av de første sportkjedene i Norge hjalp vi Intersport ut til landets sportsinteresserte
    Intersport.no

  • Norges råeste sykler Markedsføringen av rå kvalitet og design har krevd utvikling av rå kataloger.

    Hardrocx

  • Fransk smak i Fredrikstad Mer, som betyr havet på fransk, er restauranten med de gode råvarene og de flotte rettene. Vi laget markedsmateriellet.
    Mer

  • Produktkataloger Pioner har igjennom mange år valgt Griff som leverandør av alt fra logoer til produkt-kataloger og markedsmateriell.
    Produktkatalog

  • Tall Ships Races 2014 Griff er tungt involvert i TSR 2014, og vi gleder oss veldig til å få de flotte skutene, og arrangementet, tilbake til Fredrikstad i 2014.

  • Dans på nett Dansekunst i Østfold jobber med å synliggjøre og utvikle det profesjonelle dansemiljøet i Østfold. Vi bisto med logo, profil og webside.
    Dansekunst i Østfold

  • Hællæ, bussjåføren her Griff leverte markedsføring av kontantkort på plakat og i radio for Østfold kollektivtrafikk.

  • Hjertene i Fredrikstad Griff lagde kampanjen "hjertene i Fredrikstad" som ble brukt på kamp, i radio og i lokalavisen.

  • Norwegian Travel Workshop Visit Oslofjord og Griff lagde i samarbeid viktig markeds- og utstillingsmatriell for NTW.

  • Mozart på programmet Når fylket fikk sin egen Mozartfestival, produserte Griff program og annonsematriell.

  • Kortfilm: Anonymitet på nett Safer Internet Day arrangeres av Medie-tilsynet Trygg bruk for å fremme trygg og ansvarsfull bruk av digitale medier blant barn og unge.

  • Kortfilm: Tidsbruk på nett Safer Internet Day arrangeres av Medie-tilsynet Trygg bruk for å fremme trygg og ansvarsfull bruk av digitale medier blant barn og unge.

  • Kortfilm: Mobbing på nett Safer Internet Day arrangeres av Medie-tilsynet Trygg bruk for å fremme trygg og ansvarsfull bruk av digitale medier blant barn og unge.

  • Kortfilm: Virus på nett Safer Internet Day arrangeres av Medie-tilsynet Trygg bruk for å fremme trygg og ansvarsfull bruk av digitale medier blant barn og unge.

  • Nytt navn og grafisk profil Mineberget industrier kom til oss med ønske om nytt navn, grafisk profil, webshop og nytt markedsmateriell.
    Viuno

  • Converse MMS-kampanje Sammen med DNA shoes og Converse lagde vi en web/MMS festivalkampanje. Griff står bak idé, konsept, musikk (vi spiller sjæl!), design og gjennomføring.

  • Name (un)dropping Med annonsering og radioreklamer skapte Outlet One stor interesse i forkant av deres etablering på Vestby. Griff fikk oppgaven.

  • Radiokampanje Sammen med Asgeir og Knut Jørgen Røed Ødegaard lagde vi en serie radioreklamer for Barneøya

  • Stup i det! Stup er studiepermisjonsordningen for aviser, nettaviser, ukepresse, fagpresse og eter-medier. Griff står bak logo, profil og webside.
    Stupstipend

  • Livet på nett Trygg bruk og Insafe ville fokusere på barn og unges nettbruk. Vi leverte konsept, design, filmer og kampanje.
    Livet på nett

  • Litteratur i Havgapet Unik internasjonal litteraturfestival på Reine i Lofoten. Griff har laget flott kommunikasjons-materiell.
    Reine ord

  • Hvor mye plass trenger du? Fredriksborg har over 155000 m2 som de leier ut. Sjekk ut den funksjonelle lokale-til-leie-hjelperen vår. Griff står bak.
    Fredriksborg

  • Messer i plast Gjennom mange år har vi bistått Plexx med flotte utstillinger rettet mot deres kundegrupper.
    Plexx

  • Logosamling (1993-2013) En god logo skaper identitet. Her er noen av de vi har designet de siste 20 år. Musikk: EPA.



Griff Kommunikasjon