Fredrikstad sentrum – magasin

Magasinet har som formål å styke sentrum som handelsdestinasjon.

↑ Lisa Aisato prydet coveret på jul- og vinternummeret 2019
Fredrikstad sentrum – magasin
Kategori: Kundemagasin Stikkord: Art Direction, Redaksjonell kampanje, Magasin, Urbanisme Opplag: 20000 Utgis: Hvert kvartal Oppdragsgiver: Griff Kommunikasjon 2020

Ingenting kan målse seg med et pulserende bysentrum når det gjelder shopping, et godt måltid eller bare en kopp riktig god kaffe. Vi i Griff er opptatt av byen vår, og har derfor tatt initiativ til magasinet Fredrikstad sentrum, et halvårlig magasin som presenterer Fredrikstad sentrum som regionens viktigste destinasjon for handel og opplevelser. Magasinet er et viktig og samlende tiltak for å styrke og vitalisere bykjernen som alternativ til andre tilbud.

Magasiner vifte

Magasinet distribueres i 20 000 eksemplarer til strategisk utvalgte postnummer og som diskeksemplar i sentrum.

Med en spennende miks av redaksjonelle saker, annonser og innholdsmarkedsføring presenterer magasinet i hvert nummer et tverrsnitt av Fredrikstad sentrum og hva byen kan tilby. Her finner leseren saker om urban livsstil, handel, kultur, mote, bolig & interiør, mat & drikke, i tillegg til å møte lokale profiler og hverdagsheltene som får byen til å gå rundt.

Se bakomfilmen fra fotoopptaket sommeren 2017.

Tweeds
Julemote setting 4 6bearbeidet
Boligstyling
Cover 2013
Interior01

Samtlige utgaver kan leses på ISSUU.

↑ Se også
Bilmagasin: Det offisielle Norsk Porsche-magasinet
Engasjerende lesning for bilentusiasten
Engasjerende lesning for bilentusiasten
Engasjerende lesning for bilentusiasten